IBM SPSS Conjoint

Lengvai atraskite, ką žmonės labiausiai vertina

  • Apžvalga
  • Planavimas

IBM SPSS Conjoint leidžia lengvai suprasti kaip individualios produktų savybės veikia vartotojų pirmenybes. Naudodamiesi šiuo moduliu galite lengvai atrasti kiekvienos produkto savybės poveikį, kurį vertina klientai rinkdamiesi produktus.

Naudodamiesi Conjoint analize kartus su konkurentų produktų tyrimais, pastebėsite svarbiausias naujo produkto savybes ir sumažinsite tikimybę, kad naujas produktas netenkins klientų poreikių.

Atsakykite į itin svarbius produktų rinkos tyrimo klausimus:

  • Kokias produkto savybes klientai laiko svarbiomis?
  • Kokie yra tinkamiausi savybės lygiai?
  • Kaip efektyviausiai atlikti kainodaros ir prekės vertės tyrimus?

Į visus klausimus atsakysite analizuodami naujus produktus prieš pateikdami juos rinkai. Naudokitės IBM SPSS Conjoint ir sutelkite pastangas kurdami produktus, kurie turi daugiausiai galimybių sulaukti sėkmės.

Į IBM SPSS Conjoint įtraukti visi analitiniai metodai reikalingi kuriant naujus produktus:

  • Orthoplan
  • Planavimo kortelės
  • Conjoint

IBM SPSS Conjoint galima įsigyti anglų, japonų, prancūzų, vokiečių, italų, ispanų, kinų, korėjiečių ir rusų kalbomis.


Nustatykite klientų pirmenybes naudodamiesi IBM SPSS Conjoint

Išplėskite IBM SPSS Statistics Base galimybes naudodamiesi IBM SPSS Conjoint. Priimkite geresnius sprendimus ir įgykite daugiau žinių planavimo etape. IBM SPSS Conjoint suteikia analizės galimybes kurių reikia produktų kūrimo procese. IBM SPSS Conjoint gali veikti atskirai arba kartu su kitais IBM SPSS Statistics moduliais, išplečiančiais Jūsų galimybes.

IBM SPSS Conjoint suteikia visus įrankius reikalingus vertinant produktų ar paslaugų savybes. Galite naudotis trejomis Conjoint procedūromis:

  • Lengvai kurti planus: Orthoplan planų generatorius skirtas ortoganaliam masyvui sukurti atspindinčiam skirtingus produktus su skirtingomis savybėmis ar jų lygiais
  • Spausdinkite korteles skirtas išskirti klientų pirmenybes: naudokitės Plancards procedūra ir greitai gaukite korteles, kurias respondentai rūšiuos vertindami skirtingus produktus
  • Gaukite informatyvius rezultatus: analizuokite duomenis naudodamiesi Conjoint, ši procedūra – specifinė regresijos atmaina. Gaukite rezultatus pagal kuriuos galite veikti, pavyzdžiui: sužinokite kokios produkto savybės yra priimtiniausios klientams. Taip pat galite atlikti simuliacijas, kurios parodytų, kokią rinkos dalį užimtų kuriamas produktas.

Taip Jūs galite sutaupyti laiko ir pinigų kurdami eksperimentus kurie parodytu reikiamus savybių rinkinius. Greitai supraskite, kaip respondentai išdėlioja savo pirmenybes.

An 18-run orthogonal array created in PASW Conjoint's Orthoplan.

Sutaupykite laiko naudodamiesi Orthoplan procedūra pateikti daliai iš visų galimų alternatyvų. Čia procedūra pateikia 18 eilučių masyvą, vietoj visų 108 kombinacijų.

PASW Conjoint output showing attributes consumers prefer.

IBM SPSS Conjoint išvestis leidžia lengvai pamatyti kokias savybes klientai vertina. Didelės linijos susietos su paketu ir kaina rodo, kad svarbiausios savybės yra dizainas ir kaina.