IBM SPSS Direct Marketing

Analitinių įrankių rinkinys, kuris padeda rinkodaros ekspertams nustatyti tinkamiausius klientus ir vykdyti efektyvesnes rinkodaros kampanijas

  • Apžvalga
  • Savybės

Siekdami geriau suprasti klientus, Jūs galite naudotis daugybe analizių, pavyzdžiui RFM ar sankaupų analizių. Taip pat kampanijų efektyvumui didinti galima pasitelkti pašto kodų (gyvenamųjų vietų) analizę, polinkių vertinimą ar kontrolinių partijų bandymus.

IBM SPSS Direct Marketing suteikia galimybę atlikti išsamias ir tikslias analizes itin lengvai. Nors šis naujas modulis naudoja sudėtingus ir tikslius analitinius metodus, Jums nereikia būti statistikos ekspertu, nes visos analizės pateikiamos per itin lengvai naudojamą vartotojo sąsają ar interaktyvius vedlius.

Collaboration and Deployment Services Overview
IBM SPSS Direct Marketing leidžia geriau suprasti klientus naudojantis šešiomis skirtingomis analizėmis

IBM SPSS Direct Marketing leidžia geriau suprasti klientus
naudojantis šešiomis skirtingomis analizėmis


Naudodamos IBM SPSS Direct Marketing, organizacijos gali:

  • Nustatyti, kurie klientai sureaguos į tam tikras rinkodaros priemones
  • Kurti rinkodaros strategijas kiekvienai svarbiai klientų grupei
  • Palyginti rinkodaros kampanijų efektyvumą
  • Sumažinti išlaidas ir padidinti pelną, teikiant pasiūlymus tik tiems žmonėms, kuriems šie pasiūlymai bus priimtiniausi
  • Išvengti skundų dėl nepageidaujamų laiškų
  • Pasirinkti tinkamiausias vietas biurų ar parduotuvių steigimui

Nesvarbu, ar rengiate naują kampaniją, norite padidint susijusių produktų pardavimus ar planuojate naujos parduotuvės ar skyriaus atidarymą, IBM SPSS Direct Marketing leidžia geriau suprasti klientus ir priimti tinkamiausius sprendimus.

Atsisiųsti daugiau informacijos

IBM SPSS Direct Marketing galima įsigyti anglų, japonų, prancūzų, vokiečių, italų, ispanų, kinų, korėjiečių ir rusų kalbomis.

Demonstracijos

Cluster Analysis of Existing Customers

Klientų sankaupų analizė

Identify Prospects Most Likely to Purchase

Klientų, kurie turi didžiausią tikimybę įsigyti prekę paieška

Profile Profitable Customers

Pelningiausių klientų aprašo sudarymas

Analyze Control Package Test Results

Kontrolinės prekės partijos badymų analizės rezultatai


Į IBM SPSS Direct Marketing modulį įtrauktos procedūros leidžia rinkodaros specialistams lengvai atlikti duomenų paruošimą ir analizę. Šis modulis gali būti naudojamas atskirai arba kartu su kitais IBM SPSS Statistics moduliais, išplečiančiais Jūsų galimybes.


  • RFM Analizė: : Klientų vertinimas pagal tai, kaip dažnai, kada paskutinį kartą ir už kokią sumą vykdomi pirkimai.
  • Klientų segmentavimas:: kurkite panašių klientų sankaupas ir atraskite kuo skirtingos sankaupos skiriasi viena nuo kitos.
  • Gaukite klientų aprašus:: nustatykite bendras klientų ir jų grupių savybes ir naudokitės šia informacija, pasirinkdami reikiamą tikslinę auditoriją.
  • Nustatykite klientus, kurie turi didžiausią tikimybę įsigyti siūlomą prekę ar paslaugą:: gaukite tikslius polinkių įvertinimus ir naudokitės jais teikdami tinkamus pasiūlymus, tinkamiems žmonėms, tinkamu metu.
  • Žinokite, kokios teritorijos palankiausiai reaguoja į Jūsų kampanijas:: naudokitės pašto kodų duomenimis ir gaukite tikslius duomenis apie tai, iš kokių teritorijų Jūsų kampanija sulaukia didžiausio susidomėjimo.
Profile of Contacts
Klientų aprašas – pateikia informaciją apie galimybes, kad klientas susidomės tam tikru produktu

Klientų aprašas

Customers most likely to purchase
Nustatykite klientus, kurie turi didžiausią tikimybę įsigyti siūlomą prekę ar paslaugą – grafikas parodo naudojamo modelio patikimumą, o sąrašas surūšiuotas pagal tikimybę įsigyti siūlomą prekę ar paslaugą yra eksportuotas į Excel.

Klientai, kurie turi didžiausią tikimybę įsigyti

Postal Code
Pašto kodai – žaliai pažymėta lentelės dalis nurodo klientų dalį, kurie turi didžiausią tikimybę sureaguoti į kampaniją paštu (ir kompanija turi galimybes išsiųsti pasiūlymus šiems žmonėms). Grafikai nurodo ar verta išplėsti kampanijos apimtį.

Pašto kodai