Siekdami geriau suprasti klientus, Jūs galite naudotis daugybe analizių, pavyzdžiui RFM ar sankaupų analizių. Taip pat kampanijų efektyvumui didinti galima pasitelkti pašto kodų (gyvenamųjų vietų) analizę, polinkių vertinimą ar kontrolinių partijų bandymus.
IBM SPSS Direct Marketing suteikia galimybę atlikti išsamias ir tikslias analizes itin lengvai. Nors šis naujas modulis naudoja sudėtingus ir tikslius analitinius metodus, Jums nereikia būti statistikos ekspertu, nes visos analizės pateikiamos per itin lengvai naudojamą vartotojo sąsają ar interaktyvius vedlius.
Naudodamos IBM SPSS Direct Marketing, organizacijos gali:
Nesvarbu, ar rengiate naują kampaniją, norite padidint susijusių produktų pardavimus ar planuojate naujos parduotuvės ar skyriaus atidarymą, IBM SPSS Direct Marketing leidžia geriau suprasti klientus ir priimti tinkamiausius sprendimus.
Atsisiųsti daugiau informacijos
IBM SPSS Direct Marketing galima įsigyti anglų, japonų, prancūzų, vokiečių, italų, ispanų, kinų, korėjiečių ir rusų kalbomis.
Į IBM SPSS Direct Marketing modulį įtrauktos procedūros leidžia rinkodaros specialistams lengvai atlikti duomenų paruošimą ir analizę. Šis modulis gali būti naudojamas atskirai arba kartu su kitais IBM SPSS Statistics moduliais, išplečiančiais Jūsų galimybes.
{desc}